26 Haziran 2011 Pazar

SHINee An An Dergisi Röportajı-JONG HYUN

BY turkish shinee world IN , , , No comments

























S:Favori J-POP şarkınız? -L`Arc~en~Ciel şarkısı ama ismini unuttum..

S:Bir ıssız adaya düşseniz yanınıza alacağınız üç şey? -Bir cep telefonu,uçak (geri dönmek için) ve pilot (çünkü ben uçmayı bilmiyorum).

S:Her zaman uyguladığınız prensipleriniz? -Sabah kalktığımda su içmek ve muz yemek.Patates gibi karbonhidratlı yiyecekler yemek.

S:Mola verdiğinizde ne yaparsınız? -Şarkı söyleme alıştırmaları yaparım.

S:Hangi renkleri seversiniz? -Siyah

S:Sloganınız nedir? -"Tanımak yerine anla".Bu sloganı hayatımda yaşadığım deneyimlerimden çıkardım.

S:Hangi tarzı kızlara yakıştırıyorsunuz? -Bir kız polo bluzun içinde iyi görünür.

S:Japonca öğrenmek zor mu? -Henüz acemi olduğum için bana "ilginç" geliyor.Benim için zor iş olacak!

S:Eğer şarkıcı olmasaydınız hangi meslekte çalışıyor olacaktınız? -Bir vokal eğitmeni veya besteci.

S:Buradan kimleri saymak istersiniz? -Annem.Her zaman sıcak kalpli,iradeli ve o açık sözlü.
























Çeviri:Turkish SHINee World/Admin

0 yorum:

Yorum Gönder