26 Haziran 2011 Pazar

SHINee An An Dergisi Röportajı-TAEMIN

BY turkish shinee world IN , , , No comments






























S:Favori J-POP şarkısı? -Onitsuka Chihiro'nun “Gekkou (Moonlight)” şarkısı.Onun çok güzel bir sesi olduğu için sık dinliyorum.


S:Bir ıssız adaya düşseniz yanınıza alacağınız üç şey? -Mümkün olduğu kadar çok arkadaş,su ve geri dönebilmek için bir tekne.


S:Mola verdiğinizde ne yaparsınız? -Şarkı ve dans çalışırım.Ben de japonca okuyorum!


S:En son ne aldınız? -Bir t-shirt.


S:Bu Yazın moda parçaları(öğeleri)? -İnce bir jean,büyük boy t-shirt,bir ceket.Ben aksesuar takmam.


S:Hangi tarzı kızlara yakıştırıyorsunuz? -O kendi tarzını iyi bilmeli ve güzel bakışlar için giymeli.


S:Sloganınız nedir? -Elinden geleni bekle ve tanrıdan gelecek yardımı bekleyin.Bu benim ailemin sloganıdır.


S:Japonca öğrenmek zor mu? -Fill veya sıfat çekimleri zor!


S:Eğer şarkıcı olmasaydınız hangi meslekte çalışıyor olacaktınız? -Bir öğrenci.Lise son sınıf var bu yüzden üniversite giriş sınavlarına hazırlanmak zor!


S:Buradan kimleri saymak istersiniz? -Japonca öğretmenim.Onun japonca bilgisini kıskanıyorum.



Çeviri:Turkish SHINee World/Admin

0 yorum:

Yorum Gönder