26 Haziran 2011 Pazar

SHINee An An Dergisi Röportajı-ONEW

BY turkish shinee world IN , , , No comments





S: Favori J-POP şarkısı? -Utada Hikaru'nun First Love şarkısı.

S:Bir ıssız adaya düşseniz yanınıza alacağınız üç şey? -Annem,bir arkadaşım ve bir aşçı

S:Mola verdiğindinizde ne yaparsınız? -Ben daha çok uyurum. (kahkahalar)

S:Hangi renkleri seversiniz? -Monoton renkler,siyah ve beyaz.

S:En son ne aldınız? -Lezzetli bir tavuk aldım ve yedim!

S:Bu Yazın moda parçaları(öğeleri)? -Geniş pantolon ve t-shirt.Rahat tarzları severim.

S:Hangi tarzı kızlara yakıştırıyorsunuz? -Dökümlü elbiselerin içinde kızların şirin olduğunu düşünüyorum.

S:Çocukluk hayaliniz? -Mimar olmak.

S:Eğer şarkıcı olmasaydınız hangi meslekte çalışıyor olacaktınız? -Mimar veya mimari tasarımcı.

S:Japonya hakkında ne bekliyorsunuz? -Japoncamı geliştirmek ve çeşitli Tv programlarına çıkmak!

S:Buradan kimleri saymak istersiniz? -EMI (Japon müzik şirketleri) şirketinden Suzuki.Çünkü bana oyaji gag öğretti. (kahkahalar).Öğrneğin:"kaeru kaeru (kurbağa geri döndü)!"


Çeviri:Turkish SHINee World/Admin

0 yorum:

Yorum Gönder